THE SHOW---LENKA(蘭卡)I'm just a little bit caught in the middle 我有點兒左右兩難(進退兩難) Life is a maze and love is a riddle 生活是座迷宮 愛是個謎 i don't know where to go, can't do it alone 我不知道該去哪兒 我一個人做不到 I've tried, and i 辦公室出租don't know why... 我嘗試了 我不知道為什麼… Slow it down, make it stop 放慢了速度 停了下來 Or else my heart is going to pop 否則我的心都要跳出來了 'Cause it's too much, yeah it's a lot 因為這有點兒過份了 是的太過份了 To be something I’m not 要我賣房子成為一個不一樣的(不真實的)我 I'm a fool out of love 我是個失戀的大笨蛋 'Cause i just can't get enough... 因為我無法滿足 I'm just a little bit caught in the middle 我有點兒左右兩難(進退兩難) Life is a maze and love is a riddle 生活是座迷宮 愛信用貸款是個謎 i don't know where to go, can't do it alone 我不知道該去哪兒我一個人做不到 I've tried, and i don't know why 我嘗試了 我不知道為什麼… I'm just a little girl lost in the moment 我只是個一時很迷茫的小女孩 I'm so scared but i 會場佈置don't show it 我很害怕但是我沒有表現出來 I can't figure it out, it's bringing me down 我無法弄清楚 真把我給打倒了 I know I’ve got to let it go... 我知道我不得不放手(隨它去,順其自然) And just enjoy the show 好好欣賞(享受)表演吧 The sun is hot 烤肉食材in the sky 天氣非常熱 Just like a giant spotlight 太陽就像個巨大的聚光燈 The people follow the signs 最終人們按照指引 And synchronize in time 同時按指示做 It's a joke, nobody knows 這是個笑話 沒有人知道 They've got a ticket to the show.... 他們有演出的門信用貸款票 I'm just a little bit caught in the middle 我有點兒左右兩難(進退兩難) Life is a maze and love is a riddle 生活是座迷宮 愛是個謎 i don't know where to go, can't do it alone 我不知道該去哪兒 我一個人做不到 I've tried, and i don't know 酒店工作why... 我嘗試了 我不知道為什麼… I'm just a little girl lost in the moment 我只是個一時很迷茫的小女孩 I'm so scared but i don't show it 我很害怕但是我沒有表現出來 I can't figure it out, it's bringing me down 我無法弄清楚 真把我給打倒了 I 酒店經紀know I’ve got to let it go... 我知道我不得不放手(隨它去,順其自然) And just enjoy the show 好好欣賞(享受)表演吧 just enjoy the show 好好欣賞(享受)表演吧I want my money back我要我的錢回來 I want my money back I want my money back Just enjoy the show 好好享開幕活動受表演吧 PS...這首歌 是最近公司美眉  電腦播放率 最高的專輯 蘭卡的異想世界  裡面的一首歌曲  旋律感覺很輕快  聽起來  讓人有想跳起來的感覺... MV 更是有好幾個版本  想聽嗎? 按一下我格子裡 "心情節奏租屋" 相信會有好心情喔...
arrow
arrow
    全站熱搜

    ga20gaegtl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()